מקום לאירוע השקה

True Happiness

אירוע השקה

Launch Event

כאשר אנחנו מארגנים אירוע השקה, אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר אותם עלינו לסגור מראש – הוא המקום בו האירוע יתקיים. כשמדובר בהשקה של מוצר או יצירה חדשה, האפיון והתדמית שתיבנה סביב המוצר, יתבססו במידה רבה על הרושם הראשוני. כלומר, על אירוע ההשקה בו תציגו, תחגגו ותציינו את תחילת הדרך החדשה. במאמר הבא נבין ביחד איך בוחרים מקום לאירוע השקה מרשים, מהן הנקודות החשובות להצלחת האירוע ואיך המקום בו תבחרו יוכל להפוך את האירוע שלכם לכזה שיראה בדיוק איך שחלמתם.
אירוע בוטיק

כמה דברים שחשוב לדעת עלינו

החלל פרטי ואינטימי לחלוטין

עד 70 סועדים בישיבה

עד 90 סועדים לאירועי קוקטייל

מנות טבעוניות וללא גלוטן

מערכת הגברה, מקרן, מסך ומקרופונים

נגיש לבעלי מוגבלויות

חניה ברחובות המקבילים או בחניונים סמוכים (ניתן לבקש הסדרים)

כשר חלבי רבנות ת"א

לקבלת הצעת מחיר

contact-us

פלורנטינה - הבית שלכם לאירועי השקה

הרמת כוסית

הרמת כוסית

הרמת כוסית היא רגע שמזמין אותנו לעצור לרגע ולחגוג יחד – בין אם זה חג, הצלחה עסקית או כל סיבה אחרת.

קרא עוד »
אירוע בוטיק

אירועי בוטיק

אם אתם מחפשים מקום עם נשמה, עיצוב שמשלב בין יוקרה לאורבניות, ותפריט שופע שמוגש לשולחן בלי הגבלה – פלורנטינה היא המקום בשבילכם.

קרא עוד »

טיפים להפקת אירוע השקה מוצלח

כל מארגן אירועים יודע שכל אירוע הוא קצת שונה מקודמו ומזה שיתקיים אחריו. בין אם מדובר בחיפוש מקום לאירוע עסקי, אירוע השקה, אירועי חברה, הרמת כוסית או כל אירוע אחר – ישנם כמה פרטים שאם נשים אליהם לב נעלה את הסיכויים לאירוע מיוחד שיוכל להתאים בדיוק לרצונות ולצרכים שלנו. 

הנה כמה טיפים שימושיים להפקת אירוע השקה מיוחד ומוצלח: 

המטרה

כל אירוע השקה הוא בדרך כלל אירוע עם מטרה ברורה ומדויקת אותה המארגנים רוצים להדגיש ולהוציא לאור באמצעות האירוע. אירועי השקה צריכים ליצור עניין, הם צריכים להיות ייחודיים וכאלה המבטאים את היצירה או המוצר שאותו משיקים. לכן הדבר הראשון שחשוב לברר עם עצמכם הוא מהי בדיוק מטרת האירוע ולבסס על כך את האירוע כולו. 

 

לכל אירוע יש את האווירה אותה המארגנים רוצים לייצר בו. בין אם מדובר באירועי בוטיק אינטימיים, באירועי קוקטייל או באירועים משפחתיים, לרוב נרצה חלל אינטימי בו נוכל לייצר את אותה אווירה שתתאים לאורחים ולסוג האירוע. 

בסוף, מה שרוב האנשים זוכרים לגבי אירועים זה פרטים שקשורים לאוכל ובמקרים אחרים גם לשתייה, לאלכוהול ולקוקטיילים שהוגשו. אין אירוע בו לא נצטרך לשים דגש על אוכל טעים ומוקפד, על גיוון במנות, על אלכוהול מעולה ועל התאמה בין האוכל והשתייה לקהל האורחים. 

 

תוכן האירוע יכול לכלול הרבה מעבר לרק מצגות והרצאות, חשובות ככל שיהיו. נסו לשלב בהתאמה לאירוע גם פינות מיוחדות לאורחים כמו למשל פינות צילום מעוצבות, בר קוקטיילים ושולחנות עמידה או כל פרט אחר שיהיה משולב בתוכן ויוכל להוסיף ייחודיות ועניין. 

 

כנראה שאין פרט יותר חשוב מאשר המקום בו תבחרו לקיים את אירוע ההשקה. הרבה מהדברים אותם אתם מתכננים והפרטים עליהם אתם אולי חושבים, יהיו מותאמים למקום בו תבחרו ולכן חשוב שקודם כל תבחרו מקום ובהתאם, תבנו את מסגרת האירוע. כשמדובר באירוע השקה, חשוב לוודא שתבחרו מקום בו תוכלו להתאים את התפריט, את האווירה ואת התוכן לרצונות ולצרכים שלכם. 

 

אירועי בוטיק קטנים במרכז

איך לבחור מקום לאירוע השקה?

אנשים רבים מתחומים עיסוק מגוונים בוחרים להשיק או להוציא לאור את המוצר העסקי, היצירה האמנותית או החברה בחדשה דרך אירוע השקה חגיגי ומרשים. בהתאם, כאשר אנחנו מפיקים או עורכים אירוע מהסוג הזה אנחנו רוצים שהוא יקנה יחסי ציבור טובים, שהוא יהיה מכובד, שייצור עניין ובעיקר שיתאים לקו ולתדמית שאנחנו רוצים ליצור סביב השקת המוצר החדש. 

רבים מאותם אירועים מתאפיינים בכך שהם אירועים קטנים עד 30 איש, אירועי בוטיק בסגנונות שונים ואירועים שמותאמים אישית לבקשת המפיקים ומארגני האירוע, בהתאם לעסק, לחברה, או לאורחים הצפויים להגיע. לכן כשאנחנו בוחרים מקום לאירוע השקה, חשוב שנוודא שהוא עומד בקריטריונים שחשובים לכם כמו כמות האנשים, סוג האירוע, הגמישות להתאמה אישית מצד מקום האירוע, מה כולל המקום, האוכל המוגש ועוד.

למה לבחור בפלורנטינה כמקום לאירוע השקה?

לא תמיד המשימה של תכנון האירוע, ההפקה והארגון שלו ובין היתר בחירת המקום לאירוע השקה – ניתנת למארגן אירועים מנוסה ומקצועי. לפעמים, אותה משימה חשובה יכולה ליפול גם על מנהל מחלקה בארגון כלשהו, על אחראית אירועים בחברת הייטק או על מישהו אחר שלא בא מתחום הפקת האירועים. 

החדשות הטובות הן שגם עבור אותם אנשים, יש מקומות שעושים בשבילכם את רוב העבודה החשובה ויוכלו להתאים בדיוק לאירועי השקה או לשמש כמקום לאירוע עסקי. אחד מהמקומות הבולטים והמיוחדים ביותר במרכז הארץ לאירועי השקה הוא הפלורנטינה ובמידה שאתם עדיין לא מכירים או מתלבטים, הנה כמה סיבות טובות לבחירה בפלורנטינה כמקום לאירוע הבא שלכם: 

01

יש בה הכל

באירוע השקה פעמים רבות יש צורך במערכת סאונד מקצועית בה ניתן יהיה לדבר או להעביר הרצאות, מקרן גדול ומסך מתאים עליו ניתן יהיה להקרין את פרטי המוצר או פרטים החשובים להשקה, תאורה שאפשר לכוון ולהתאים ועוד פרטים רבים שחשובים למסגרת האירוע. את כולם, תוכלו למצוא בפלורנטינה. 

 

02

אוכל מעולה שמתאים לאירועים

האוכל הוא אחד הדברים החשובים בכל אירוע ואירועי השקה הם לא שונים בנושא. המנות האיטלקיות והים-תיכוניות המגוונות שמוגשות בפלורנטינה הן מנות חלוקה או 'שרינג' ענקיות שזורמות למרכז השולחן בלי הפסקה, אבל יותר מהכל, האוכל פשוט טעים, טרי וניתן לבנות תפריטים שונים הכוללים גם מנות טבעוניות, צמחוניות, קוקטיילים ועוד. 

 

03

ליווי אישי ומקצועי

אנחנו יכולים להתעסק בפרטי האירוע ובתכנון שלו לפניו, אבל במהלך האירוע עצמו נרמה להיות עסוקים בדברים אחרים ובאורחים. בדיוק בשביל זה יש מנהל אירוע, מישהו מקצועי ומנוסה שיוכל ללוות אתכם כבר מההתחלה ולעזור לכם בכל שלב של תכנון האירוע וכמובן לדאוג לכל הפרטים הקטנים והגדולים במהלכו. 

 

04

התאמה וגמישות

כל אירוע השקה הוא אירוע השונה בתכליתו מעצם העובדה שבכל אירוע משיקים מוצר, חברה, ספר או יצירה אמנותית אחרת. בפלורנטינה מבינים את זה ופתוחים עם גמישות מקסימלית להתאים את האירוע, את העיצוב ואת שאר הפרטים בדיוק לטעמכם ולצרכי סוג האירוע. 

 

הרמת כוסית
אירועי בוטיק
מקום לאירוע בוטיק

המרחב המדויק לאירוע השקה מיוחד – תכירו את פלורנטינה

בלב שכונת פלורנטין התל אביבית ובמרכז הארץ, בתוך מבנה מיוחד המספק חוויה אורבנית וחמימה, נמצא מקום לאירועי בוטיק, מקום לאירועים קטנים ייחודיים ולאירועי השקה שלא תוכלו לשכוח. החלל הפרטי והאינטימי לחלוטין של הגלריה בפלורנטינה יספק לכם את המרחב המדויק ביותר לאירוע ההקשה הכי מיוחד בעיר. 

עם פריטי וינטג' שלא תראו במקומות אחרים ושילוב מיוחד בין עיצוב אורבני לביתי – האירועים השונים בפלורנטינה, מסעדה חלבית כשרה בתל אביב, מקבלים קסם ייחודי ושונה בכל אירוע מחדש. הקולינריה המשובחת שמלווה את האירוע, הגינה הפורחת שמקיפה את המקום, השירות המקצועי והליווי האישי והמותאם – הופכים כולם את הפלורנטינה לבחירה האידיאלית לאירוע השקה שתמיד חלמתם עליו. 

גלריה

שאלות ותשובות

לכמה מוזמנים המקום מתאים?

המקום מתאים לאירועים קטנים עם מינימום של 35 משתתפים ועד 75 אורחים בישיבה, או עד 100 אורחים באירוע עמידה.

המחירים מתחילים מ-179 ש"ח לסועד וכוללים תפריט עשיר עם ראשונות, עיקריות, קינוחים ושתייה קלה וחמה. תפריט פרימיום עם אלכוהול ללא הגבלה עומד על 289 ש"ח לסועד.

בהחלט! החלל סגור ומחומם, כך שהאירוע נשאר נעים גם בימים קרים יותר.

התפריט שלנו מבוסס על קולינריה ים-תיכונית חלבית ומוגש בסגנון שיירינג למרכז השולחן, ללא הגבלה. הוא כולל מבחר ראשונות, עיקריות, קינוחים ושתייה קלה וחמה. ניתן לבחור בין תפריט סטנדרטי לתפריט פרימיום הכולל גם אלכוהול.

כן! אנו מציעים שירותי בר עם מגוון משקאות – מתפריט קלאסי ועד תפריט פרימיום עם אלכוהול ללא הגבלה.

כן, פלורנטינה היא מסעדה כשרה.

המקום ממוקם באזור נגיש עם חניונים ציבוריים קרובים, כך שהאורחים יוכלו להגיע בקלות.

כן, ניתן להשמיע מוזיקה דרך מערכת ההגברה של המקום, אך בשל המיקום בשכונת מגורים – עוצמת המוזיקה מוגבלת.

בהחלט! ניתן להתאים את התפריט לפי הצרכים שלכם, כולל התאמות לטבעונים, צמחונים, ללא גלוטן ורגישויות נוספות.

כן, המקום מאובזר במערכת הגברה מקצועית, מסך, מקרן ומיקרופונים – והכל כלול במחיר האירוע.

כן, ניתן להביא אלכוהול חיצוני בתוספת דמי חליצה, ובתנאי שהמשקאות כשרים.

כן, לכל אירוע מוצמד מנהל אירוע שילווה אתכם לאורך כל הדרך, כדי לוודא שהכל מתקתק בצורה מושלמת.

כן, אנחנו מציעים מגוון מנות צמחוניות וטבעוניות, עם התאמות נוספות לפי הצורך.

שעות פתיחה

יצירת קשר

לקבלת הצעת מחיר

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אלכם בהקדם !!!